17 Kasım 2016 Perşembe

İlk Kiko Alışverişim

Kiko Alışverişi

Miss gibi kahve kokuları eşliğinde herkese Günaydııın <3 Kiko markası geçtiğimiz günlerde Bursa Zafer Plaza Avm ye Türkiyedeki ikinci mağazasını açtı.
Ben de açılış günü tesadüfen zafer plaza avm ye çok yakın oturan teyzemde olduğum için(normalde evime çok uzak ) hemen gittim. Tabi açılış günü çook kalabalık olduğu ve yanımda küçük kardeşim olduğu için sadece çok merak ettiğim invissible touch transparan pudrasını alıp çıkmak zorunda kaldım. Ama gözüm resmen o ışıl ışıl lipglosslarında ve  tekli farlarında fena halde kaldıı. Bu arada fotoğrafta görünen minik lipgloss da açılışa özel hediyeleriydi.


Kiko İnvissible Touch Powder

Şimdii geliyorum asıl bombaya bu ürün gerçekten tahmin edemeyeceğim kadar güzel çıktı. Öncelikle ambalajı inanılmaz şık bakmaya doyamadım. Kullanımı da çok pratik kapağını açtığınız anda aplikatörüyle birlikte çıkıyor bana bu aplikatör çok kullanışlı geldi hiç başka bir fırçayla uygulamayı denemedim bile.Ama kabuki fırçayla da uygulanabilir.Kapağı kapalıyken bir kez çalkaladığınızda içindeki deliklerden aplikatöre ürün geliyor ve yüzünüze uygulayıp kapağını kapatıp çantaya atıveriyorsunuz. 

Özellikle karma/yağlı cildiniz varsa gözenek problemi yaşıyorsanız kesinlikle bu ürünü denemenizi tavsiye ederim.Yüze anında blur efekti yapıp pürüzsüzleştiriyor. Pamuk gibi yumuşacık bir cilt bırakıyor ve matlığını çook uzun saatler koruyor. Bu ürüne gerçekten aşık oldum. Gözenekleri küçültmeyi vaad eden makyaj bazlarından çook daha fazla işe yarıyor. Günlük olarak bb kremimi makyaj süngerimle uygulayıp üzerine bu ürünü geçiyorum ve inanılmaz memnunum ilk kiko indiriminde üç beş tane alıp yedeklemeyi düşünüyorum çünkü hayatımda ilk defa bir makyaj ürününü bu kadar çok sevdim. (Hatırladığım kadarıyla fiyatı 50 liraydı)
Hoş geldin kiko, iyi ki geldin diyorum<3


3 yorum:

  1. Hmm ilk kez gördüm bakayım bu arada Zaful çekilişine seni de bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Kullanmadım daha önce kiko ürünlerini fakat merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. sayfanızı yeni keşfettim, takipteyim...
    bende bkelrim..
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil