29 Ağustos 2016 Pazartesi

Sarı Saçlar ve 2 Harika Bakım Ürünü

Merhabalar ; Blogumu ve instagramımı açtığımdan beri bana en çok saçlarımla ilgili sorular geliyor özellikle evde dip boyası yazımdan sonra o kadar çok dm aldım ki deneyenler fotoğraf atanlar hepsi beni çok mutlu etti. O yazımda da bahsettiğim gibi dip boyamı her ay kendim yapıyorum Loreal 9.1 ya da 8.1 ile arada da sarı balyajlar attırıyorum saçlarıma fakat son bir yıldır kuaföre neredeyse hiç gitmedim.Kpss'ye hazırlandığım için kendimde en ufak bir değişiklik bile yapmak istemedim.Şimdi sınav bitti gitti etkilerinden de kurtulmak ve yenilenmek için doğruca kuaförün yolunu tutup saçlarımı katlı kestirip o çok sevdiğim sarı balyajlardan yaptırdım.Bu yazımda sizlerle hem yeni saç rengimi paylaşacağım hem de bugüne kadar kullandığım en mükemmel 2 saç bakım ürününden bahsedeceğim.

Saçlarımın kesimini ve rengini net görebilmeniz için gün ışığında ve evde çekilmiş iki farklı fotoğraf ekliyorum.Burada dip rengim Loreal excellence 8.1 küllü koyu sarı uçları da krepe balyaj. Bu arada saçlarınızı katlı kestirirseniz şekil verdiğiniz zaman çok daha hoş ve havalı duruyor bence tabiki zevkler tartışılmaz :)




Tabii zaten kuru ve kalın telli olan saçlarım iyice kurudu bu işlemlerden sonra ..Kuaför fön çekerken saçıma Nashi argan yağı sürdü ve tavsiye etti 115 lira! 115 mi yok kalsın cınım zaten balyajlara bir ton para ödeyip çıkıcam dedim içimden ve çıktım.
Ama içim içimi yiyor O saçları sarı yaptıysak bakımlı,ışıl ışıl bir sarı olucak çalı süpürgesi sarısı olmayacak !Ertesi gün kuaför malzemeler satan bir dükkana gittim ve aynı yağı 70liraya alıp çıktım. İnternetten baktığımda da trendyol gibi sitelerde gayet makul fiyatlara alınabiliyor.Aman kızlar kuaförden bakım kremi yağı  falan almayın çok güzel kazıklıyorlar.

*Nashi argan yağı anında emiliyor ve hiç yağlı bir his bırakmıyor .
*Muhteşem kokuyor .Ve o harika koku saçta uzun  süre kalıyor.
*Kıvamı oldukça yoğun saçıma su gibi saç serumları sürerken bunun bir kaç pompası tüm saçıma yetiyor.
*Mat saçlara anında canlı ve parlak bir görünüm veriyor.
                                      




Bir de yıllar önce alıp çok severek kullandığım yanan saçları bile onarabilen selective ammino keratin  bakım maskesini aldım.Ben eskiden kuaför malzemeleri satan dükkandan almıştım ama artık Gratislerde de satılıyor.
Bu ürünün kokusu da çok güzel miss gibi muzlu milkshake gibi bir kokusu var.
Bu maskeyi bir çok şekilde kullanabilirsiniz ama en etkili yöntem saçlarınızı yıkadıktan sonra fazla suyu sıkıp bu maskeyi sürüp saçınıza sıcak bir havlu sarmanız ve bu şekilde yarım saat bir saat beklemeniz sıcaklıkla birlikte keratin saça tam olarak işliyor ve mükemmel bir sonuç alıyorsunuz.

Kızlar saçlarımı yıkadıktan sonra bu maskeyi yapıyorum ve duruladıktan sonra havluyla saçımın nemini alıp biraz argan yağı sürüp kurutuyorum. İyice kuruttuktan sonra tekrar argan yağı sürüp şekil veriyorum ve sonuç kuaför fönü gibi pürüzsüz parlak saçlar !

Beni instagramdan takip etmek için Tık Tık!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder