8 Aralık 2015 Salı

Bursa Blogger 2015 Kış Masalı Etkinliği ve Sponsorlarımız

Herkese Merhabalar; Biz Bursalı Bloggerlar olarak 5 Aralık Cumartesi günü sevgili Serap Kahraman ve Zeynep Ayral'ın düzenlediği harika bir organizasyonda buluştuk :) Haftalarca uğraşıp,emek verip bize bu güzel günü yaşattıkları için çok teşekkür ediyorum ..Şimdi boll fotoğraflı ve eğlenceli bir yazıya hazır mısınız ?


Öncelikle etkinliğimizin adına yakışır bir şekilde bize Kış Masalını yaşatan Kraliçe Organzasyona çok teşekkürler.


13 kişilik çok güzel bir ekiple beraberdik kızların hemen hepsiyle yeni tanıştım fakat herkes çok sıcakkanlıydı hiç yabancılık çekmedik :) 
Dünya tatlısı insanlarla tanışmam en büyük karım oldu sanırım :)


Şimdi sıra bu güzel etkinlikte bizi yalnız bırakmayan sponsorlarımızda ;


Öncelikle beni en mutlu eden firmalardan biri Biodermaydı ürünlerini çok merak ettiğim halde bir türlü deneme fırsatı bulamamıştım bu sayede tanışmış olacağız :) İlerleyen günlerde detaylı yazısını mutlaka yazacağım :) Teşekkürler Bioderma!


Redist en bonkör sponsorlarımızdan biriydi bizlere harika ürünler yollamışlar. Hemen denemeye başladım ve gerçekten bayıldım ürünlerine kesinlikle bittikçe yenilerini alacağım. Beni can damarımdan, saçlarımdan bağladılar kendilerine :) Teşekkürler Redist!

Lesoleil zaten kullandığım ve memnun olduğum bir şampuandı yedeklenmesine çok sevindim :) Teşekkürler Lesoleil!

Hc Hair Care de methini çok duyduğum bir firmaydı tanışmak bugüne kısmetmiş denedikçe ürün yorumlarımı paylaşıyor olacağım :)Teşekkürler Hc Hair Care
Revox bizzat etkinliğimize katılıp bize ürünleri hakkında bilgi verdi. Kullanan ve memnun kalan çok fazla arkadaşım olduğu için revoxu denemek için sabırsızlanıyorum.TeşekkürlerRevox !

Orikide Hareketi de bonkör sponsorlarımızdandı çok çeşitli ürünler gönderdikleri için ayrıca teşekkür ediyorum denemek için sabırsızlanıyorum :)Teşekkürler Orkide Hareketi !
Online kozmetik alışverişi deyince aklıma ilk gelen site Cosmetica  şimdiye kadar birsürü alışveriş yaptım  ve en ufak bir sorun yaşamadım , ne kadar teşekkür etsem az gerçekten harika ürünler yollamışlar bize çook teşekkürler Cosmetica !




Blogumda Bursaya Rossman açıldığının müjdesini vermiş ve alışveriş yazımı sizlerle paylaşmıştım. Etkinliğimize Rossman Genel Müdürü gelip ürünler hakkında bizi bilgilendirdi ve hatta Nilüfer bölgesine açılacak olan Rossman'ın da müjdesini verdi :) Ürünlerin fiyat/performans açısından çok kaliteli bulduğum Rossman'a bu özenle hazırlanmış hediyeleri için çok teşekkür ediyorum :) Teşekkürler Rossman !
Yves Rocher da bizi en mutlu eden firmalardandı bu özenle seçilmiş ürünler için çok teşekkürler Yves Rocher !


Mia Organical da yeni tanışacağım firmalardan. Bize bütün ürünlerinin seyehat boylarından oluşan çok şık bir paket hazırlamışlardı ve etkinliğimize bizzat katılıp ürünleri hakkında bizleri bilgilendirdiler. Teşekkürler Mia Organical!

Mor İnek Kanvas Mandala Boyama tablosu ile beni tanıştırdığı için ne kadar teşekkür etsem az şimdiden yarısını boyadım bitmesin diye azar azar boyuyorum resmen terapi gibi geliyor :) Teşekkürler Mor inek!
Boyaları kardeşim kaptı bile keyifle boyama yapıyor çok teşekkürler Şark Gülü !



Bargello zaten yıllardır parfümlerini,arabam olduğundan beri de araba kokusunu kullandığım bir markaydı o yüzden fazla söze gerek yok etkinliğimizde bizimle oldukları için çok mutlu oldum :) Tatlı ama iç baymayan kokuları seviyorsanız 115 numaralı parfümüne bakmanızı tavsiye ederim ben bayıldım ❤Teşekkürler Bargello!





Gratis Kent Meydanı şubesi de güzel ürünleriyle etkinliğimizde bizimleydi çok teşekkürler :)Gratis!

Tuğba Kuruyemiş bizlere şu hayatta en sevdiğim şey herhalde türk kahvesi :) ve lokum göndermiş çok teşekkürler 
Böyle bir güzellik olabilir mi ya bir kızı mutlu etmenin daha güzel bir yolu olamaz herhalde Tatlımo sayesinde bu muhteşem görsellikteki tatlarla buluştuk. 

Bebak acı badem sütünü çok severek kullandığım bir markaydı fakat diğer ürünlerini deneme fırsatım olmamıştı. Teşekkürler bebak!

Bio plante de ürünleriyle yeni tanışacağım bir firma. Teşekkürler bioplante!
Fres'n Soft da ürünlerini zaten yıllardır kullandığım bir firma bunlar da yedek oldu çok teşekkürler Fres'n Soft !



Mis gibi vanilya kokan bu mobilya ve kıyafet kokusu için teşekkürler Ekoz!
Mediwell ürünlerinin ambalajlarının şirinliğine bakar mısınız? Şimdiden lip balmlarına bayıldım çantamdan eksik etmiyorum. Teşekkürler Mediwell !
Ritüel de Beaute de resmen hayat kurtaran ürünler göndermiş çok teşekkürler Ritüel de Beaute!
Lapitak markasının göndermiş olduğu bu kremleri çok severek kullanıyorum, fiyatı da oldukça uygun bitince mutlaka yenisini alacağım. Teşekkürler Lapitak !
Koroplast mutfağımızdan hiç eksik olmayan bir markaydı zaten haliyle annem bu ürünleri görünce çok sevindi hatta kullanmaya başlamış ve bana pişirme kağıtları tek tek kendin kesmekle uğraşmıyorsun bu ürünü hiç denememiştim mutlaka yaz dedi :)
Parex de annemi mutlu eden bir diğer sponsorumuz meğer evde kovamız yokmuş :) Teşekkürler Parex !

@merve.16.54 instagram hesabı bize kokulu taş göndermiş çok teşekkürler 


Benim gibi eyeliner çekmek konusunda inanılmaz yeteneksiz birine yardımcı olursa olmuş demektir bu ürün. Kullandığım gibi paylaşacağım :)

Bu deri kolyeye aşık oldum hülya_taki çok ama çok teşekkürler.

Kliksa da bize güzel kolyeler yollamış teşekkürler Kliksa !
Cecile 2 oje ve bir likit ruj göndermiş. Özellikle kalıcı ruju çok merak ediyordum tam da benim rengim olan kırmızı çıktı şansıma en kısa zamanda deneyip paylaşacağım.Teşekkürler Cecile !

Farmasi de bizzat etkinliğimize katılıp bizi bilgilendiren firmalarımızdandı.Çok teşekkürler Farmasi !
Durance markasıyla tanışmamız için tester lar göndermiş teşekkürler Durance !

Naturelka Doğal Kestane Unu ve Portakal Kabuğu tozu ürünlerinden göndermiş,benim gibi değişik tarifler denemeyi seven biri için harika oldu Teşekkürler Naturelka!


Teşekkürler Dimes !

Teşekkürler Berrak !


Teşekkürler Organik Reçelci 
Blogger arkadaşım Çiğdem'in bizler için hazırladığı el emeği kurabiyeler için çok teşekkürler :)

Vee kapanışı Olay Tv ile yapıyorum…
***Fazla söze gerek yok görseller herşeyi anlatıyor zaten 40 firma ve 13 blogger arkadaşımla beraber harika bir Kış Masalı etkinliğini geride bıraktık. Bizleri ürünleriyle buluşturan destek olan firmalara sonsuz teşekkürler.
 *Son güne kadar katılımcı olarak gözüküp son anda bizi harı yolda bırakan,güvenimizi sarsan Golden Rose ve Lila kutuya da buradan sitemlerimi yollamadan geçemeyeceğim!!!


Yazımı okuyan herkese Teşekkürler bir sonraki yazıda görüşmek üzere Hoşçakalın :-*




















1 yorum:

  1. Tuzsuz Şampuan  Çok güzel bir yazı son zamanlarda en çok
    gündemde olan kozmetik ürünleri ve kuaförler için en uygun malzemeler bu site üzerinde uygun fiyatlarla mevcuttur...

    YanıtlaSil