1 Mayıs 2015 Cuma

Tangle Teezer Muadili Swissco Düğüm Açıcı Tarak

Bugün sizlere son Gratis alışverişimde aldığım meşhur Tangle Teezer tarakların muadili Swissco tarağımla Merhaba diyorum;
Her üründe olduğu gibi bunun da önce dış görünüşüne vuruldum kırmızı rengi ve öpücüklü detayları beni benden aldı :)


*Ben Tangle Teezer kullanmadım fakat internetten gördüğüm kadarıyla yapıları aynı ikisi de; bir sıra uzun bir sıra kısa plastik uzantılara sahip.
*Neredeyse belime gelen uzun ve sarı işlem görmüş saçlara sahibim dolayısıyla saç tarama işine pek sıcak bakamıyorum ; sarışınlar beni anlar özellikle o saç ıslaksa tararken pişmaniye misali uzayarak bir kısmı saç fırçasında kalır. Fakat bu tarakta kesinlikle böyle bir şey söz konusu değil gerçekten bi tarak ne kadar iyi olabilir ki? dediğinizi duyar gibiyim ama bence bi tarak ne kadar iyi olabilirse o kadar iyi bu tarak!
*Saçınızı asla takılmadan koparmadan elektriklendirmeden taramanıza yardımcı oluyor. Aldığım andan beri sürekli saçımı tarar oldum ve saçlarımın resmen ışıldadığını farkediyorum. Gerçekten ben bu tarağa ba-yıl-dım. !!!
*Ben aldığımda gratiste son 1 tane kalmıştı eğer görürseniz kaçırmayın derim fiyatı 12.90 ve bence her kuruşunu hak ediyor.


Beni instagramdan takip etmek içinTIK TIK :)

2 yorum:

  1. Ben çok merak etmeye başladım bu tarağı. Heryerde gözüme çarpar oldu. Almam şart oldu artık:)

    YanıtlaSil
  2. 10. Titanium scrap price 2020 - TITanium Art
    This time of year we have 5 different types of scrap in suppliers of metal our titanium teeth k9 3.2 edition and a 6.6 percent cap on each of them. It titanium keychain is a no deposit bonus that oakley titanium glasses you can use to redeem rocket league titanium white

    YanıtlaSil