30 Nisan 2015 Perşembe

Gratis Alışverişim


Herkese Merhaba ;
Bugün essence maskara bazı almak için girdiğim gratisten bu güzelliklerle çıktım. Essence maskara bazı mı tabiki kalmamıştı! 
Bu bir alışveriş yazısı olduğu için bu postta swatch vb. olmayacak fakat en kısa zamanda hepsinin inceleme yazısını yazacağım söz.Şimdi neler aldığıma kısaca göz atalım;


*İlk olarak son zamanlarda en çok merak ettiğim ürün olan; Urban Care'in yeni ürünü milkshake kokulu köpüğünü aldım. Fiyatı 22.90
*İkinci ürünüm essence'in çok merak ettiğim 3 farklı renkli  ombre geçişli allığı şeker gibi görünüyor kullanmaya kıyamayacağım gibi :) Fiyatı 13.50
*Üçüncü olarak Pastel'in aşık olduğum serisi day long kissproof serisinden 09 numara kırmızı rengi şu yazımda kullandığım diğer renklerinden bahsetmiştim. Fiyatı 13.50
*Dördüncü olarak Wet'n wild E907C Mauve Outta Here adlı rengi. Fiyatı 9.75
*Beşinci ürünüm eklipsin güzel mi güzel papatya şeklindeki pudra fırçası. Fiyatı 7.50
             *Vee son aldığım ürün meşur Tangle Teezer benzeri Swisco düğüm açıcı tarak .Fiyatı 12.90


Benim aldığım ürünler kısaca bu şekilde yarından itibaren her gün birinin detaylı inceleme yazısını yazacağım takipte kalın :-*
Beni instagramdan takip etmek içinTIK TIK :)



2 yorum:

  1. Allıktan bende de var :) Tarağa da bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. ürünler harika eesencenin allıığı merak ettim :) bloğunuzu takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil