20 Nisan 2015 Pazartesi

Avon Luck La Vie Parfüm

 Bugün blogumun konuğu canım annemin hediyesi olan Avon'un Luck La Vie isimli parfümü... Benim gibi bi parfüm delisine başka ne hediye alınır ki ? Buraya kadar tamam da hayatımın parfümünü annemin bulmasını da beklemiyordum açıkçası aldığım günden beri diğer bütün parfümlerimin pabucunu dama attı diyebilirim..




      Ben parfümü çok beğendim tamam ama bu kadar vazgeçilmez yapan erkek arkadaşımın da çok beğenmesi oldu ne zaman bu parfümü sıksam off çok güzel kokuyosun çok tatlı kokusyosun demeye başlıyor.
  
Hatta bu parfümle ilgili şöyle bi anım var ki bi gün baya küsüz konuşmuyoruz buluştuk yanyana yürüyoruz bizimki başladı deriin deriin nefes almaya konuşmıycam ya ısrarla sormuyorum artık dayanamayıp noldu hasta mısın burnunu çekip duruyosun diye baktım ki bizim ki sırıta sırıta hayıır çok güzel kokuyosun demez mi ? sonrası gülüşmeler sarılmalar :))
 Ünlü tenis yıldızı ve stil ikonu Maria Sharapova’nın yüzü olduğu parfümün şişesi de oldukça güzel ve zarif ,içerik olarak  çilek, müge çiçeği ve sedir ağacı kokularını bir araya getiriyor.  Ferah çilek ve müge çiçeği kokusu, enerji veren sedir ağacı notalarıyla birlikte sofistike bir parfüm yaratıyor.

   Umarım Avon bu parfümü kaldırmak gibi bi hata yapmaz çünkü ömrüm yettiğince almayı düşünüyorum kendisini benim gibi meyveli tatlı ama baymayan kokulardan hoşlanıyorsanız mutlaka denemelisiniz. Gün içinde kalıcılığı mükemmel bütün gün teninizde ve kıyafetinizde kalıyor ve buram buram kokuyor :)

5 yorum:

  1. Kesinlikle kullanıp da en sevdiğim parfümlerden biri :)

    YanıtlaSil
  2. avon un bazı kokuları gerçekten çok kalıcı buda onlardan biri sanırım en kısa zamanda deneyeceğim canım :)

    YanıtlaSil
  3. avondan yıllardır kullandığım bir parfüm ama yıllardır adını bilmiyorum :D hani portakal gibi olandan derim hep;) ayrıca canım seni mimledim profilime baktığında anlayacaksın ;)

    YanıtlaSil
  4. http://avon.parfumler.gen.tr/
    burda dediğiniz ürünlerin kalıcılık ve farkedilirlik oylamalarına bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil