24 Ocak 2015 Cumartesi

Yves Rocher 14 Saat Etkili, Hafif Dokulu, Ultra Kapatıcı Fondöten

Merhabalarr, bugün blogumun konuğu bir Yves Rocher fondöteni
Ben bu fondöteni yves rocherin doğum günü kampanyasıyla almıştım.Çok bir beklentim yoktu alırken ikinci hediye ürünümü doldurmak için almıştım. Ama şuan iyi ki almışım dediğim ve bittikçe alacağım bir fondöten oldu kendisi.

Yves Rocher 14 Saat Etkili, Hafif Dokulu, Ultra Kapatıcı Fondöten


 Öncelikle benim cilt tipim karma ve sivilcelenmeye çok müsait bu yüzden kalın yapılı cilde nefes aldırmayan fondötenlerle hiç anlaşamıyorum.Benim fondöten alırken tercihim ince yapılı ve sürdüğünde doğal bir görünüm sağlayan fondötenlerden yana oluyor.Bir de cildim ne kadar yağlanmaya müsait de olsa mat bitiş sağlayan yoğun pudralı fondötenlerden hiç hoşlanmıyorum. Glowy  bitiş dediğimiz sağlıklı bir ışıltıyla biten fondötenler favorim!

*Bu da tam anlattığım gibi bir fondöten azıcık bir miktarı bütün yüze yetiyor, incecik bir yapısı var  fakat orta ve hatta daha yüksek bir kapatıcılığa sahip.

*Yves Rocher bu fondötenin 14 saat kalıcı olduğunu söylüyor.Ben hiç bu kadar uzun  süre yüzümde tutmadım ama ben temizleyene kadar yüzümde hiç bozulmadan durduğunu söyleyebilirim.

*Ürünün Cam Şişede olmasını çok sevdim pompalı oluşu da kullanım kolaylığı sağlıyor.

*İçeriğinde Peygamber Çiçeği Suyu,Soya özü ,bitkisel e vitamini varmış. Yves Rocher'in ürünleri diğer birçok markaya göre daha temiz içerikli olduğu için bu fondöteni gönül rahatlığı ile kullanıyorum.

*Yağlı ciltler için gün içinde parlama yapacağı kaçınılmaz bir gerçek fakat onu da üzerinden transparan bir pudra geçerek önleyebilirsiniz.

                 Yeni yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın :)

6 yorum:

  1. Benim cildimde yoğun yapılı ürünleri kaldıramıyor su gibi akışkan olması lazım :) Yves Rocher'nin Pure Light isimli fondöteni de çok güzel çok hafif yapılı ben testerını denemiştim onu da önerebilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım, fiyatı nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı 44 lira şuan canım ama ben yves rocherin doğum günü kampanyasıyla almıştım doğum günü haftanda iki ürün alıp bir ürün fiyatı ödüyorsun bir de duş jeli hediye ediyorlar yves rocher dan kart çıkartmanı tavsiye ederim :-*

      Sil
    2. Tüüüüh doğum günüm de yeni geçti :( Seneye artık ..

      Sil
  3. Ben de sivilceden muzdaribim ince yapılı ürünler tercihim.

    YanıtlaSil